W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Lubieniu Kujawskim

ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
NIP: 8881378693
REGON: 000530749

Gmina Lubień Kujawski
NIP: 8882904267
REGON: 910866880

tel. (+48) 54 284 43 20
fax (+48) 54 284 35 00
@: sekretariat@lubienkujawski.pl
ePUAP: /lubien_kuj/SkrytkaESP
www: lubienkujawski.pl

Wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Pokój 17 - Ochrona Środowiska

Podstawa prawna


Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.).
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 572).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 225 z 2006 r., poz. 1635 z późniejszymi zmianami).


Wymagane dokumenty


1. Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzewa lub krzewu
2. Rysunek, mapa albo projekt zagospodarowania działki lub terenu określające usytuowanie drzewa/krzewu
3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
4. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
5. Dokument stanowiący podstawę do zwolnienia wnioskodawcy z opłaty skarbowej (jeśli dotyczy)
6. Projekt planu nasadzeń zastępczych/przesadzenia drzewa lub krzewu (jeśl;i dotyczy)
7. Zgoda właścicieli nieruchomości lub oświadczenie o udostępnianiu informacji, o której mowa w art. 83 ust. 4 ustawy o ochronie przyrody (jeśli dotyczy)
8. Zezwolenie w stosunku do gatunków chronionych na czynności podlegające zakazom (jeśli dotyczy)
9. Postanowienie uzgadniające wydane przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko (jeśli dotyczy)
10. Postanowienie w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000 (jeśli dotyczy)
11. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia (jeśli dotyczy)

Miejsce załatwienia sprawy


Urząd Miejski w Lubieniu Kujawskim
ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
Pok. 17 - tel. 54 284 43 52

Sposób załatwienia sprawy


Złożenie poprawnie wyplenionego wniosku wraz z wymaganymi załącznikami.

Termin realizacji


Zgodnie z art. 83f ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 z późn. zm.).

Opłaty


Opłata skarbowa za pełnomocnictwo – 17 zł. 

Tryb odwoławczy


Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Włocławku za pośrednictwem Burmistrza Miasta Lubień Kuj.

Uwagi


W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Załączniki

Powiadom znajomego