W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Lubieniu Kujawskim

ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
NIP: 8881378693
REGON: 000530749

Gmina Lubień Kujawski
NIP: 8882904267
REGON: 910866880

tel. (+48) 54 284 43 20
fax (+48) 54 284 35 00
@: sekretariat@lubienkujawski.pl
ePUAP: /lubien_kuj/SkrytkaESP
www: lubienkujawski.pl

Zarządzenie nr 6/2009

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Lubienia Kujawskiego
z dnia
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia czynności związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim.
Status obowiązujące

Na podstawie § 77 ust.11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim , w związku z art.11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008 r Nr 223, poz.1458) zarządza się , co następuje :
 
      § 1. Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia czynności związanych
z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu
w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim w składzie :
1) Pan Paweł Wiktorski- Burmistrz Lubienia Kujawskiego- Przewodniczący Komisji;
2) Pani Halina Lubasińska – Zastępca Burmistrza – członek Komisji;
3) Pan Ryszard Machnowski – Sekretarz Lubienia Kujawskiego- członek Komisji.
 
     § 2. Ustala się następujący harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu:
1) po upływie terminu składania ofert  Komisja dokonuje oceny formalnej złożonych
dokumentów;
2) Komisja przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami spełniającymi wymagania  formalne;
3) Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 5 ;
4) do dalszego postępowania zakwalifikowany zostanie kandydat, który uzyskał największą ilość punktów i nie mniej niż 60% maksymalnej ilości punktów możliwych do osiągnięcia w postępowaniu oceniającym ;
5) po zakończeniu procedury naboru Komisja sporządza protokół zgodnie z art.14 ustawy 
o pracownikach samorządowych ;
6) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru upowszechniana  jest przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim oraz opublikowane w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy ;
7) dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych ;
8)dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu
i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie
przekazane do archiwum.
 
     § 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Lubienia Kujawskiego.
 
     § 4.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
                                                                      Burmistrz Lubienia Kujawskiego
                                                                             mgr inż. Paweł Wiktorski

Powiadom znajomego