Zarządzenie nr 6/2009
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Lubienia Kujawskiego |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania Komisji Rekrutacyjnej do przeprowadzenia czynności związanych z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim. |
Status | obowiązujące |
Na podstawie § 77 ust.11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim , w związku z art.11 ust.1 i art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r o pracownikach samorządowych (Dz.U z 2008 r Nr 223, poz.1458) zarządza się , co następuje :
§ 1. Powołuje się Komisję Rekrutacyjną do przeprowadzenia czynności związanych
z naborem na wolne stanowisko urzędnicze młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu
w Urzędzie Miejskim w Lubieniu Kujawskim w składzie :
1) Pan Paweł Wiktorski- Burmistrz Lubienia Kujawskiego- Przewodniczący Komisji;
2) Pani Halina Lubasińska – Zastępca Burmistrza – członek Komisji;
3) Pan Ryszard Machnowski – Sekretarz Lubienia Kujawskiego- członek Komisji.
§ 2. Ustala się następujący harmonogram postępowania w sprawie naboru na stanowisko młodszego referenta ds. obsługi sekretariatu:
1) po upływie terminu składania ofert Komisja dokonuje oceny formalnej złożonych
dokumentów;
2) Komisja przeprowadza indywidualne rozmowy z kandydatami spełniającymi wymagania formalne;
3) Komisja przydziela kandydatowi punkty w skali od 0 do 5 ;
4) do dalszego postępowania zakwalifikowany zostanie kandydat, który uzyskał największą ilość punktów i nie mniej niż 60% maksymalnej ilości punktów możliwych do osiągnięcia w postępowaniu oceniającym ;
5) po zakończeniu procedury naboru Komisja sporządza protokół zgodnie z art.14 ustawy
o pracownikach samorządowych ;
6) niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o wyniku naboru upowszechniana jest przez umieszczenie na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Lubieniu Kujawskim oraz opublikowane w Biuletynie przez okres co najmniej 3 miesięcy ;
7) dokumenty kandydata, który zostanie zatrudniony są dołączone do jego akt osobowych ;
8)dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które zakwalifikowały się do dalszego etapu
i zostały umieszczone w protokole są przechowywane przez okres 2 lat, a następnie
przekazane do archiwum.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Sekretarzowi Lubienia Kujawskiego.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Lubienia Kujawskiego
mgr inż. Paweł Wiktorski