W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Lubieniu Kujawskim

ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
NIP: 8881378693
REGON: 000530749

Gmina Lubień Kujawski
NIP: 8882904267
REGON: 910866880

tel. (+48) 54 284 43 20
fax (+48) 54 284 35 00
@: sekretariat@lubienkujawski.pl
ePUAP: /lubien_kuj/SkrytkaESP
www: lubienkujawski.pl

Uchwała nr XXIV/136/2005

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie dokonania zmian w budżecie gminy na 2005 rok.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4, ustawy z dnia 08 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity z 2001 r. Dz.U. z Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art.122 ustawy o finansach publicznych ( Dz. U. z 2003 r. Nr 15 poz. 148 z późn. zm.)
status uchwały obowiązująca

R A D A   M I A S T A   I  G M I N Y u c h w a l a  co  następuje:
 
 
 § 1
 
W uchwale Nr XXI/119/2004 Rady Miasta i Gminy z dnia 28 grudnia 2004  roku w zmieniająca uchwałami;
- NR XXI/119/2004 z dnia 28 grudnia 2004 r. Rady Miasta i Gminy
- NR XXII/122/2005 z dnia 16 lutego 2005 r. Rady Miasta i Gminy
- NR XXIII/128/2005 z dnia 31 marca 2005r. Rady Miasta i Gminy
wprowadza się następujące zmiany:
 
1.   § 1 otrzymuje brzmienie:
      § 1 ustala się dochody budżetu gminy na 2005 rok w wysokości:
 
 
1. D O C H O D Y                                                                             - 15.133.227 zł                                                             
   - zastępuje się wyrażeniem                                                    - 15.746.844 zł                                                             
    w tym:                                                                                                                    
- dochody związane z realizacją zadań z zakr. adm.
     rząd i innych zad. zlec. ustawami na kwotę                          -  1.769.850 zł
     -  zastępuje się wyrażeniem:                                                    -  1.705.650 zł                                                
 
 
2.  §  2 otrzymuje brzmienie:
     §  2 ustala się wydatki budżetu gminy na 2005 rok w wysokości:
 
 
 
 
2. W Y D A T K I                                                                              - 16.123.227 zł                                                                         
   - zastępuje się wyrażeniem                                                    - 17.538.101 zł
  
- wydatki związane z realizacją zadań z zakresu
    adm. rząd. i innych zad. zlec. ustawami na kwotę                                  -  1.769.850 zł
  - zastępuje się wyrażeniem:                                                   -  1.705.650 zł                                                               
 
 2. W wydatkach ustalonych w  § 2 wyodrębnia się:
 
     a - wydatki bieżące w kwocie                                                 - 10.614.009 zł
        - zastępuje się wyrażeniem:                                                   - 10.632.009 zł
     b - wydatki majątkowe w kwocie                                                 -   5.509.218 zł
        - zastępuje się wyrażeniem                                                    -   6.906.092 zł                                       
   3. DEFICYT BUDŻETOWY w kwocie                                         -     990.000 zł       
    
     -    zastępuje się wyrażeniem                                                    -  1.791.257 zł
-         który zostanie pokryty;
·          kredytem bankowym długoterminowym w wysokości -     990.000 zł
·          pożyczką długoterminową z Wojewódzkiego Funduszu
     Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
     w wysokości                                                       -     254.750 zł
·          wolnymi środkami z tytułu rozliczeń kredytów
          i pożyczek w wysokości                                                        -     546.507 zł
 
 
 
Załącznik Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6 są załącznikami do niniejszej uchwały, określają zmiany w planie dochodów i wydatków, zadań inwestycyjnych, limity wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne, przychody i rozchody budżetu gminy oraz prognozę kwoty długu na 2005 rok i lata następne.  
 
§ 2
 
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy
 
 
§ 3
 
Uchwała w chodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.

Powiadom znajomego