W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski
w Lubieniu Kujawskim

ul. Wojska Polskiego 29
87-840 Lubień Kujawski
NIP: 8881378693
REGON: 000530749

Gmina Lubień Kujawski
NIP: 8882904267
REGON: 910866880

tel. (+48) 54 284 43 20
fax (+48) 54 284 35 00
@: sekretariat@lubienkujawski.pl
ePUAP: /lubien_kuj/SkrytkaESP
www: lubienkujawski.pl

Uchwała nr I/3/2006

Szczegóły
jakiego organu Rady Miejskiej
z dnia
w sprawie przyjęcia regulaminu głosowania wyboru radnego na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim
na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym ( Dz.U z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.)
status uchwały obowiązująca

Rada Miejska
uchwala, co następuje:
 
§1
 
Przyjmuje się regulamin głosowania wyboru radnego na Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim, zgodnie z brzmieniem załącznika do niniejszej uchwały.
§2
 
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w sposób zwyczajowo przyjęty.
 
 
 

 
 
Załącznik do uchwały Nr I/3/2006
Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim
z dnia 24.11.2006r.
 
Regulamin głosowania w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Lubieniu Kujawskim na I Sesji Rady Miejskiej w dniu  24 listopada 2006r.
 
1.     Rada Miejska w Lubieniu Kujawskim wybiera ze swego grona Wiceprzewodniczącego Rady spośród nieograniczonej liczby kandydatów w głosowaniu tajnym.
2.     Głosowanie przeprowadza 3 osobowa  Komisja Skrutacyjna z wybranym spośród siebie przewodniczącym, wyłoniona w głosowaniu jawnym spośród Radnych.
3.     Wybór Wiceprzewodniczącego Rady następuje bezwzględną większością głosów, w obecności co najmniej połowy ustawowego składu Rady.
4.     Opatrzone pieczęcią Rady karty do głosowania przygotowuje Komisja Skrutacyjna umieszczając na niej nazwisko kandydata zgłoszonego przez członków Rady.
5.     Głosowanie polega na pozostawieniu nazwiska i imienia kandydata, na którego głos jest oddawany. Za głosy ważne uznaje się te, które oddane są na kartach do głosowania z pozostawieniem nie skreślonego nazwiska kandydata. Za głosy nieważne uważa się głosy gdy na karcie do głosowania skreślono nazwisko  i imię kandydata.
6.     Jakiekolwiek dopiski lub znaki dokonane przez głosującego nie czynią głosu nieważnym jeżeli zostaną zachowane  warunki zawarte w pkt 5.
7.     Jeżeli kandydat nie otrzymał bezwzględnej większości głosów Rada zgłasza następnych kandydatów na dzisiejszej sesji.
8.     Radni głosują według listy obecności na sesji. Głosy zbierane są do urny opieczętowanej pieczęcią Rady. Głosowanie prowadzi Komisja Skrutacyjna. Oblicza głosy, ustala wynik głosowania oraz sporządza protokół, który winien zawierać następujące dane:
-datę głosowania,
-opis, czego dotyczy,
-imiona i nazwiska członków Komisji Skrutacyjnej,
-podanie liczby obecnych i głosujących radnych,
-liczbę głosów oddanych na kandydata, oraz głosów ważnych i nieważnych.
9.Po zakończeniu  głosowania Komisja Skrutacyjna oblicza głosy, ustala wynik, sporządza wyżej wymieniony protokół, podpisany przez wszystkich członków Komisji Skrutacyjnej.
10.Protokół odczytuje Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej lub  Przewodniczący Rady prowadzący obrady Sesji.

Powiadom znajomego